Motorový olej SILKOLENE CLASSIC 2 STROKE 601449055 1 l 601449055
SILKOLENE CLASSIC 2 STROKE
Syntetický dvoutaktní olej s nízkou kouřivostí pro skútry a mopedy
Popis
SILKOLENE CLASSIC 2T je moderní, syntetický dvoutaktní motorový olej s nízkou kouřivostí, který poskytuje vynikající ochranu proti opotřebení a udržuje optimální výkon a zároveň poskytuje vynikající odolnost proti ulpívání kroužků, znečištění zapalovací svíčky a předčasnému zapálení směsi.
SILKOLENE CLASSIC 2T je vhodný také pro výkonově vyladěné motory a lze jej použít pro mazání směsí (Premix) i vstřikování do vstřikovacích systémů.
Použití
SILKOLENE CLASSIC 2T je speciálně navržen pro použití ve všech vintage / klasických 2taktních skútrech Lambretta a Vespa. SILKOLENE CLASSIC 2T je kompatibilní s moderními typy paliv a má výjimečně čisté spalování.
API TC, ISO L-EGD, JASO FC/FD
Oleje a maziva nejvyšší kvality pro motocykly.
FUCHS Silkolene jako 100% motocyklová značka
FUCHS Silkolene je globální značka prodávaná ve více než 50 zemích s více než 30 lety odborných znalostí v oblasti výzkumu a vývoje. Se svým obsáhlým a neustále se rozvíjejícím sortimentem je volbou mnoha vítězných závodních týmů.
Výrobky Silkolene jsou používané, schválené a žádané předními profesionálními týmy v MotoGP, World Superbikes WSBK, British Superbikes BSB a v mnoha dalších šampionátech včetně motokrosu a motokár.
Produkty Silkolene nabízejí uživateli měřitelná vylepšení výkonnosti díky vývoji za použití nejnovějších technologií v oboru maziv. Použitím produktů FUCHS Silkolene získáte jedinečný “Olejový tuning ”.
100% zaměření pouze na maziva pro motocykly, Silkolene není vyvíjen ani prodáván do jiného průmyslového odvětví
Kompletní sortiment Silkolene splňuje nebo překračuje požadavky norem API & JASO MA MA2 tak, jak jsou vyžadovány v příručkách výrobců motocyklů.
Pouze Silkolene nabízí XP technologii, která dodává až 3% zvýšení výkonu motoru, až o 18% snižuje spotřebu oleje a až o 11% snižuje spotřebu paliva, a zároveň zajišťuje nejvyšší možnou ochranu proti opotřebení mechanických částí.
Přiložené soubory
- YAMAHA YZ 125 1980-2021
- YAMAHA YZ 85 2002-2021
- APRILIA RX 50 1989-2021
- DERBI GP1 50 2002-2009
- SUZUKI RG 500 Gamma 1986-1989
- APRILIA Sportcity 50 One 4T 2009-2013
- KYMCO Super 8 50 2T 2009-2019
- DERBI GPR 125 Nude 2004-2006
- KTM Senior Adventure 50 2002-2008
- HYOSUNG SF 50 Rally 2004-2008
- PEUGEOT Speedfight III 50 2009-2015
- DERBI Hunter 50 1996-1997
- APRILIA SR 50 Motard 2011-2020
- YAMAHA YZ 250 1980-2023
- HUSQVARNA TE 125 2011-2016
- YAMAHA TDR 125 1993-2002
- PIAGGIO/VESPA PX 150 (2011>) 2011-2017
- APRILIA SX 50 2006-2021
- DERBI GPR 50 Nude 2004-2012
- YAMAHA PW 50 1982-2023
- RIEJU RS-2 50 2003-2010
- HYOSUNG SF 50 Racing 1999-2010
- KYMCO Grand dink 50 2005-2018
- DERBI Vamos 50 1993-1998
- DERBI Predator 50 2001-2002
- DERBI GPR 50 2001 2003-2003
- GAS GAS EC 200 1999-2020
- BETA RR 250 2013-2023
- APRILIA RX 125 2008-2020
- DERBI Senda 50 R 2003-2021
- PIAGGIO/VESPA PX 125 (2011>) 2011-2017
- APRILIA SX 125 2008-2021
- KYMCO Super 9 50 LC 2000-2009
- RIEJU MRX 50 2002-2009
- RIEJU MRT 50 2009-2020
- RIEJU RR(X) 50 1997-2009
- KYMCO MXU 50 2006-2017
- RIEJU Spike 50 2003-2009
- PEUGEOT Citystar 50 2014-2020
- KAWASAKI KX 500 1983-2004
- PIAGGIO/VESPA TPH 50 Typhoon 1994-2021
- KTM SX 60 1997-2000
- YAMAHA TDR 250 1988-1994
- DERBI Senda 50 SM 2003-2020
- APRILIA SR 50 Street 2003-2019
- KYMCO Agility 50 RS 2T (R12) 2010-2019
- KYMCO Super 9 50 AC 2000-2009
- RIEJU SMX 50 2002-2009
- RIEJU RS-3 50 2011-2020
- RIEJU Tango 50 2007-2013
- APRILIA RS 125 4T 2017-2024
- DERBI Manhattan 50 1998-1999