Motorový olej SILKOLENE SUPER 2 601449239 1 l 601449239
SILKOLENE SUPER 2
Dvoutaktní motocyklový olej s technologií elektrosyntézy
Popis
Dvoutaktní olej SILKOLENE SUPER 2 využívá technologii elektrosyntézy k vytvoření čistě hořící směsi pro dvoutaktní motory, která pomáhá omezit usazování karbonu, zalepování kroužků, znečištění zapalovací svíčky a předčasného zapálení směsi. SILKOLENE SUPER 2 snižuje opotřebení motoru a zajišťuje jeho dlouhodobou spolehlivost. Jedná se o nízkoviskózní dvoutaktní olej pro použití v systémech premix (mazání směsí) i autolube (vstřikování). Je založen na čistě hořících základových olejích a speciálních syntetických látkách snižujících tření, které poskytují maximální výkon s minimem kouře a nízkou tvorbou usazenin na pístu a ve výfukovém kanálu.
Použití
SILKOLENE SUPER 2 se doporučuje pro jakýkoli dvoutaktní motor motocyklu, ať pro mazání směsí nebo vstřikováním, kde je uveden olej této specifikace. U poměru směsi paliva a oleje se vždy řiďte doporučeními výrobce motoru. SILKOLENE SUPER 2 je kompatibilní se všemi typy paliv.
API TC,
ISO L-EGC,
JASO FC
Oleje a maziva nejvyšší kvality pro motocykly.
FUCHS Silkolene jako 100% motocyklová značka
FUCHS Silkolene je globální značka prodávaná ve více než 50 zemích s více než 30 lety odborných znalostí v oblasti výzkumu a vývoje. Se svým obsáhlým a neustále se rozvíjejícím sortimentem je volbou mnoha vítězných závodních týmů.
Výrobky Silkolene jsou používané, schválené a žádané předními profesionálními týmy v MotoGP, World Superbikes WSBK, British Superbikes BSB a v mnoha dalších šampionátech včetně motokrosu a motokár.
Produkty Silkolene nabízejí uživateli měřitelná vylepšení výkonnosti díky vývoji za použití nejnovějších technologií v oboru maziv. Použitím produktů FUCHS Silkolene získáte jedinečný “Olejový tuning ”.
100% zaměření pouze na maziva pro motocykly, Silkolene není vyvíjen ani prodáván do jiného průmyslového odvětví
Kompletní sortiment Silkolene splňuje nebo překračuje požadavky norem API & JASO MA MA2 tak, jak jsou vyžadovány v příručkách výrobců motocyklů.
Pouze Silkolene nabízí XP technologii, která dodává až 3% zvýšení výkonu motoru, až o 18% snižuje spotřebu oleje a až o 11% snižuje spotřebu paliva, a zároveň zajišťuje nejvyšší možnou ochranu proti opotřebení mechanických částí.
Přiložené soubory
- YAMAHA YZ 125 1980-2021
- KAWASAKI KX 125 1974-2018
- KTM EXC 300 1994-2023
- GAS GAS EC 300 1999-2023
- HUSQVARNA TC 125 2014-2024
- KAWASAKI KX 500 1983-2004
- HUSQVARNA TE 125 2011-2016
- HONDA CR 80 R/RB 1980-2007
- SUZUKI RM 85 2002-2023
- KAWASAKI KX 65 2000-2023
- PIAGGIO/VESPA TPH 50 Typhoon 1994-2021
- APRILIA RX 50 1989-2021
- HONDA NSR 125 1990-2003
- KAWASAKI KX 60 1983-2018
- KTM SX 60 1997-2000
- YAMAHA TZR 50 2001-2017
- SUZUKI RG 500 Gamma 1986-1989
- YAMAHA DT 125 RE 2004-2006
- YAMAHA PW 80 1983-2014
- APRILIA SX 125 2008-2021
- GAS GAS Pampera 250 1997-2001
- APRILIA SR 50 Street 2003-2019
- YAMAHA PW 50 1982-2023
- GAS GAS MX 65 2010-2010
- RIEJU RS-2 50 2003-2010
- PIAGGIO/VESPA Ciao 50 1972-1999
- RIEJU SMX 50 2002-2009
- KYMCO Grand dink 50 2005-2018
- GAS GAS Pampera 125 (<1999) 1997-1999
- KYMCO MXU 50 2006-2017
- DERBI Hunter 50 1996-1997
- APRILIA SR 50 Motard 2012-2021
- KTM SX 125 1993-2020
- KAWASAKI KX 250 1974-2023
- HUSQVARNA TE 250 2002-2023
- GAS GAS EC 250 1996-2023
- GAS GAS EC 200 1999-2020
- YAMAHA YZ 85 2002-2021
- GAS GAS MC 125 1996-2023
- KAWASAKI KX 100 1989-2018
- HUSQVARNA TC 85 2014-2023
- SHERCO 300 SE-R 2014-2024
- YAMAHA YZ 490 1982-1990
- SUZUKI RM 65 2003-2018
- KAWASAKI KMX 125 1986-2005
- YAMAHA TDR 125 1993-2002
- DERBI GP1 50 2002-2009
- PIAGGIO/VESPA PX 150 (2011>) 2011-2017
- APRILIA SX 50 2006-2021
- KAWASAKI KDX 220 1988-2005
- APRILIA Sportcity 50 One 4T 2009-2013
- YAMAHA DT 80 LC 1981-1997
- YAMAHA DT 125 LC 1982-1988
- KYMCO Super 8 50 2T 2009-2019
- KYMCO Super 9 50 LC 2000-2009
- KYMCO Agility 50 RS 2T (R12) 2010-2019
- RIEJU MRX 50 2002-2009
- GAS GAS Pampera 320 1998-1999
- GAS GAS SM 125 1999-2008
- YAMAHA DT 50 X 2012-2013
- PEUGEOT Speedfight III 50 2009-2015
- RIEJU Tango 50 2007-2013
- DERBI Predator 50 2001-2002
- DERBI GPR 50 2001 2003-2003
- YAMAHA YZ 250 1980-2023
- HONDA CR 125 R 1979-2018
- SUZUKI RM 250 1976-2018
- HUSQVARNA TE 300 2014-2023
- HONDA CR 500 R 1982-2003
- KAWASAKI KX 80 1979-2018
- BETA RR 250 2013-2023
- SUZUKI RM 80 1977-2017
- HONDA CR 85 R/RB 1983-2014
- RIEJU RR 125 2006-1999
- SUZUKI RGV 250 1989-1996
- SUZUKI RM 500 1983-1987
- YAMAHA RD 350 YPVS 1973-1992
- APRILIA RX 125 2008-2020
- SUZUKI RM 100 1979-2003
- DERBI Senda 50 R 2000-2020
- PIAGGIO/VESPA PX 125 (2011>) 2011-2017
- HONDA MTX 80 1982-1992
- HONDA NS 400 R 1985-1988
- SUZUKI RM 60 2003-2003
- SUZUKI RG 250 Gamma 1983-1995
- YAMAHA DT 80 MX 1981-1984
- GAS GAS EC 50 Boy 2000-2007
- YAMAHA DT 125 R Everts 1988-2006
- KYMCO Super 9 50 AC 2000-2009
- KTM Senior Adventure 50 2002-2008
- RIEJU MRT 50 2009-2020
- RIEJU RR(X) 50 1997-2009
- DERBI Vamos 50 1993-1998
- RIEJU RS-1 50 1997-2004
- RIEJU Spike 50 2003-2009
- PEUGEOT Citystar 50 2014-2020
- HUSQVARNA TC 250 2003-2023
- HONDA CR 250 R 1979-2018
- SUZUKI RM 125 1975-2018
- KTM EXC 200 1998-2019
- KAWASAKI KX 85 2001-2023
- GAS GAS EC 125 1996-2016
- GAS GAS MC 250 1997-2023
- YAMAHA YZ 80 1980-2018
- SHERCO 250 SE-R 2014-2024
- KAWASAKI KDX 200 1970-2006
- BETA Xtrainer 300 2015-2024
- YAMAHA DT 50 R 1988-2012
- YAMAHA TZR 125 1987-2000
- YAMAHA DT 125 R 1988-2003
- BETA Xtrainer 250 2017-2023
- YAMAHA TDR 250 1988-1994
- YAMAHA DT 125 X Supermotard 2005-2006
- DERBI Senda 50 SM 2003-2020
- DERBI GPR 50 Nude 2004-2012
- GAS GAS MC 65 2005-2009
- GAS GAS EC 50 Rookie 2000-2007
- YAMAHA DT 50 MX 1981-1995
- GAS GAS MC 50 2005-2009
- DERBI GPR 125 Nude 2004-2006
- SUZUKI RG 80 Gamma 1985-1995
- HYOSUNG SF 50 Racing 1999-2010
- HYOSUNG SF 50 Rally 2004-2008
- RIEJU RS-3 50 2011-2020
- GAS GAS TXT 50 Boy 2000-2011
- GAS GAS SM 50 2003-2006
- APRILIA RS 125 4T 2017-2024
- DERBI Manhattan 50 1998-1999