Destičky brzdové DP216-RDP DP Brakes - směs RDP X-RACE Titanium (dp216) DP216-RDP
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní po...
Cena s DPH
894 Kč
Cena bez DPH
739 Kč
Dostupnost
Skladem - dodání za 2 dny
Závodní motocyklové brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi X-RACE TITANIUM jsou určeny pro závodní použití na nejvýkonnějších silničních motocyklech. Jedná se "okruhové brzdové destičky" pro závodní použití na závodní trati na nejvýkonnějších silničních motocyklech a okruhových supersportech. Jedinečná směs třecího materiálu byla vyvinuta pro nejextrémnější použití a nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek za všech podmínek s téměř okamžitým nástupem. Směs X-RACE TITANIUM překonává ostatní závodní brzdové destičky, neboť trvale dosahuje nižších časů na kolo tím, že umožňuje jezdcům zabrzdit později a zabrzdit do zatáčky s velmi vysokou mírou kontroly. Jedná se o směs třecího materiálu HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING s velmi progresivním a kontrolovatelným pocitem při brždění pro zajištění maximální účinnosti brzdné síly. Po zahřátí nabízí excelentní a nevadnoucí brzdný účinek s okamžitým nástupem brzdné síly. Směs s vysokým koeficientem tření doporučená pro závodní použití Road Racing, Superbike Racing. Všechny destičky řady X-RACE TITANIUM mají keramický tepelný štít ze zadní strany. - směs třecího materiálu s nejvyšším průmyslovým indexem tření HIGH FRICTION SPORT HH+ RACING - na všech destičkách je pomocí plasmy aplikován high-tech keramický štít pro zvýšení odolnosti proti "vadnutí" i za extrémních závodních podmínek - nízký koeficient opotřebení - nabízí velmi progresivní a kontrolovatelný pocit při brždění - velmi nízká tvorba brzdného prachu - téměř nulový efekt "vadnutí" (při extrémních teplotách brzdí nejlépe) - silný brzdný účinek již od počátku jízdy (již po lehkém zahřátí - téměř od prvního kola) DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek. Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu. Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES. Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM): Kawasaki 43082-1230 Kawasaki 43082-1259 Kawasaki 43082-1224 Kawasaki 43082-1252 Kawasaki 43082-1179 Kawasaki 43082-1250 Kawasaki 43082-1272 Kawasaki 43082-1227 Kawasaki 43082-1253 Kawasaki 43082-1199 Kawasaki 43082-1251 Kawasaki 43082-1274 Suzuki 59300-46840 Suzuki 59130-46E00 Suzuki 59301-33870 Suzuki 59300-33890 Suzuki 59301-33890 Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců: BRAKING 764 BREMBO 07SU19 BRENTA 3060 BRENTA 4060 CL BRAKES 2255 EBC FA188 FERODO FDB873 GALFER FD156 GOLDFREN 039 LUCAS MCB659 TRW MCB659 NEWFREN FD0199 SBS 686 VESRAH VD-349 Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson). Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění. Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu. Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!