MILLERS OILS Classic 20W50, motorový minerální olej 25 l 51197

MILLERS OILS Classic 20W50, motorový minerální olej 25 l 51197

MILLERS OILS Classic 20W50, motorový minerální olej 25 l 51197

Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci.

Kód produktu: 2H863356
Kód výrobce: 51197
Výrobce: MILLERS OILS
Cena s DPH 5 490 Kč
Cena bez DPH 4 537 Kč
Dostupnost Skladem - dodání za 2 dny

Původní název tohoto oleje - Classic 20w50

Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci.

Aplikace:
Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji.

Uživatelské výhody:

  • Efektivní mazání za všech provozních teplot.
  • Vylepšení tlaku oleje.
  • Menší ubývání oleje, ideální rovněž pro motory s velkým nájezdem kilometrů.
  • Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
  • Tišší chod motoru.
  • Classic Pistoneeze 20w50 je koncipován speciálně pro požadavky starších motorů s originálními těsnícími prvky.
  • Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.
  • Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.

Výkonový profil:

  • API SJ, CF

Charakteristika:

  • SAE viskozita: 20w50
  • Hustota při 15°C: 0.883
  • Kinematická viskozita při 100°C: 18.5cSt
  • Kinematická viskozita při 40°C: 156.8cSt
  • Viskozitní index: 133
  • Bod skápnutí: - 15 °C
  • Bod vzplanutí: 200 °C

Upozornění:
Pro upravené motory, nasazení v historickém motorsportu a dlouhé jízdy v horkém období doporučujeme polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 nebo NANODRIVE Classic Sport High Performance 20w50 NT.

* Kvalita olejů typu 20w50 je velice rozlišná. Normy SAE jsou pouze přibližné a vždy nevyjadřují přesnou kvalitu daného oleje. Některé takzvané „20w50“ oleje jsou ve studeném stavu výrazně hutší, což vede při kritické fázi zahřívání motoru ke zvýšenému opotřebení. V zahřátém stavu jsou nekvalitní oleje naopak řidší, čímž kleasá tlak oleje a snižuje se ochrana agregátu.