Řetězová sada EK ADVANCED EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 -doporučená KAWASAKI ZX-6RR Ninja 2005-2006
Řetězová sada EK ADVANCED EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady MVXZ2 -doporučená KAWASAKI ZX-6RR Ninja 2005-2006
Řetězová sada - Řetěz EK, řada MVXZ2, ve zlaté barvě, těsněný QX-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX.
Řetěz 520 MVXZ2
Ve střední třídě řetězů do 750 ccm je 520 MVXZ trefou hlavně proto, že je použitelný až do 1 000ccm. Tudíž je vhodnou alternativou (a jedinou na trhu), k nejdražším, nejlepším řetězům pro silné stroje. Je suverénně nejpevnější a jako jediný má ZST a je těsněný QX-kroužkem.
Typické motorky: Kawasaki Z800, Ducati Monster 900, Honda NC 750, Suzuki DL 1000 V-strom, závodní superbiky s přestavbou na rozměr řetězu 520.
Řada MVXZ
Řetězy ze stejného ranku jako originální řetězy v nových motorkách. Je ve stejných rozměrech jako SRX, tedy 520, 525 a 530, tedy pro motorky od 600 ccm do 1 100 ccm. Je o něco pevnější a o něco širší, protože má o něco širší destičku. Je proto o něco těžší a vydrží déle než SRXko. Akorát ho nedáte na off-roady, protože se tam prostě nevejde. Zato ho můžete mít ve zlaté barvě.
Informace o výrobci řetězů - EK
Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.
Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.
EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.
Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.
Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.
Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.
Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox
Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.
Čím se liší Supersprox od konkurence?
- Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
- Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
- Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.
Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.
Řetězová rozeta | RFE-478:43 |