Řetězová sada EK ADVANCED EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady ZVX3 -doporučená KAWASAKI ZZR 1400 2006-2010
Řetězová sada EK ADVANCED EK + SUPERSPROX se zlatým řetězem řady ZVX3 -doporučená KAWASAKI ZZR 1400 2006-2010
Řetězová sada - Řetěz EK, řada ZVX3, těsněný NX-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX.
Řetěz 530 ZVX3
V kategorii těch nejvíc nejlepších řetězů v rozměru 530 napříč trhem je tohle nejpevnější, nejtužší řetěz, zároveň s nejkvalitnějším těsněním (NX kroužek). Tudíž i nejdéle vydrží. Jako jediný má navíc ZST.
Typické motorky: Honda CBF 1000, Kawasaki ZZR 1400, Suzuki GSX 1300 Hayabusa
Řada ZVX
To nejlepší, co si můžete koupit na trhu. Je nejpevnější, nejtužší, nejdéle vydrží, a je i většinou nejlehčí (vždy se trochu liší vlastnosti podle rozměru). Tohle je prostě úplně jiná liga jak z pohledu použitých materiálů, tak technologií. Má například NX-kroužek, který sám o sobě prodlužuje životnost o dalších 15% oproti QX-kroužku. Technologie ZST je tady samozřejmě samozřejmost. Celkově pak vydrží až o 20% déle než MVXZ. Oceníte zvlášť pokud jezdíte pořádný, silný stroj, protože tenhle řetěz můžete dát na motorky až do objemu 1400 ccm. Dělá se v tradičních rozměrech, 520, 525 a 530.
Informace o výrobci řetězů - EK
Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.
Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.
EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.
Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.
Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.
Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.
Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox
Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.
Čím se liší Supersprox od konkurence?
- Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
- Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
- Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.
Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.
Řetězová rozeta | RFE-489:41 |