Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX s řetězem řady SRX2 - nejpoužívanější TRIUMPH Bonneville T100 865 2006-2015

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX s řetězem řady SRX2 - nejpoužívanější TRIUMPH Bonneville T100 865 2006-2015

Řetězová sada EK ‘ORIGINAL EK + SUPERSPROX s řetězem řady SRX2 - nejpoužívanější TRIUMPH Bonneville T100 865 2006-2015

Řetězová sada - Řetěz EK, řada SRX2, těsněný QX-kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX.

Kód produktu: 2H144996
Výrobce:
Výrobce: EK + SUPERSPROX
Cena s DPH 3 457 Kč
Cena bez DPH 2 857 Kč
Dostupnost Skladem - dodání za 2 dny

Řetěz 525 SRX2   

Ve střední třídě řetězů do 900 ccm je 525 SRX zajímavý především tím, že má jako jediný na trhu ZST (samozřejmě kromě typu MVXZ).

Typické motorky: BMW F800 GS, Honda VT 750 Shadow, Yamaha FZ8, Honda CBR 600F

 

Řada SRX   

Nejpoužívanější řetězy prakticky pro všechny motorky. Klasická střední třída, ze které si vybere prakticky každý, prakticky pro každou motorku, včetně závodních mašin, čtyřkolek. Má QX kroužek, ZST technologii. Dělá se v rozměrech 520, 525, 530. Takže ho nedáte akorát na malý “prdlavky”, ale pro ty by byl stejně zbytečně kvalitní, a pak na druhou stranu motorky s objemem nad 1 000 ccm. A je ve spoustě barevných provedení.

 

Informace o výrobci řetězů - EK

Řetězy EK vyrábí japonská firma Enuma Chain již od druhé světové války. Ano, takhle dlouho. Ke všemu, co dělají, přistupují s pověstnou japonskou precizností a zároveň nepřestávají inovovat. Přišli například jako první s těsněním řetězu O-kroužkem, který prodlužuje životnost řetězu až o 50 % oproti netěsněnému řetězu. Poměrně novinkou je i technologie ZST. Díky ní nemusíte opakovaně napínat řetěz během záběhu = cca prvního tisíce kilometrů.

Je to jediný výrobce řetězů, který vyhověl přísným nárokům stroje Kawasaki H2R.    

EK řetězy používají profesionální závodní týmy na celém světě od MotoGP, MXGP, přes Rallye Dakar, AMA, ADAC MX Masters, až po Drag racing či Road racing.

Navíc si můžete vybírat ze spousty barevných provedení.

 

Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.

 

Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.

 

Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox

Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.

 

Čím se liší Supersprox od konkurence?

  • Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
  • Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
  • Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.

Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi.

Řetězová rozeta RFE-1792:43